Translate my blog :)

четвртак, 4. септембар 2014.

August Favorites :)

Posto dugo vec pratim blogove nasih devojaka, primetila sam da mi najvise zapadnu za oko oni postovi koji prikazuju favorite meseca. Tako da sam resila da moj prvi zvanicni post bude o favoritima meseca avgusta 2014. :) 

Kako sam jula krenula da zivim sama, imala sam priliku da stvorim svoj licni kutak kako za kozmetiku, tako i sminku. Ovaj mesec protekao mi je u uzivanju, pa sam tako imala prilike da isprobam dosta toga. Naravno, koristila sam jos dosta proizvoda koje nisam uvela u ovaj post - ovde su samo oni koje bih izdvojila kao omiljene. Razmisljala sam da uvrstim i cetkice za sminku, medjutim, planiram njima detaljnije da se posvetim u nekom od narednih postova, pa sam ih tog razloga iskljucila. 

Pa, da krenemo :)


Grupne slicice mesecnih favorita

Ovi proizvodi su me odusevili - neke sam vec koristila i prethodnih meseci, a neki su skroz novi, tek isprobani, i dobili visoku ocenu :)

  1. Douglas cosmetics


Nemacki brend koji sam imala prilike da probam, i ostala odusevljena. Na slicicama vidite penu za umivanje, koja je ujedno veoma delotvorna za skidanje sminke, i crveni lakic za nokte. Oba proizvoda koristim od juna 2014. Pena dolazi u pakovanju od 50ml, medjutim, iako deluje veoma malo, zaista dosta traje. Koristim je iskljucivo uvece. Dovoljna je veoma mala kolicina, a lice ocisti fenomenalno. Ovim proizvodom konkretno sam odusevljena jer imam ultraosetljivu kozu, i retko sta mi odgovara, a u ovaj proizvod sam se zaljubila na prvi pogled (koriscenje :) ). Lak je ekstremno postojan, dovoljan je samo jedan sloj, a drzi se i do par dana, bez top coat-a. 

        2. Sminka za oci



Ovu sminku sam ovog meseca najvise koristila. 
  1. Isa Dora eye shadow palette
  2. Catrice cosmetics smokey eye palette
  3. Maskara L'Oreal Faux Cils Papillon
  4. Maskara Catrice cosmetics Ultimate Lash Multimizer

Isa Dora je svedski brend sminke sa kojim sam imala prilike da se susretnem tek nedavno. O ovoj paleti planiram da napisem posebnu recenziju, pa tako sada necu mnogo pricati o njoj. Jedino cu reci da su boje veoma pigmentovane, i da sam zaista zaljubljena u nju.
Catrice sminku licno jako volim, i zaista mi je zao sto je kod nas nema u prodaji. Ovu paletu sam ubrojala u omiljene ne zbog samih senki, vec zbog crnog gel lajnera, bez kojeg ne mogu da zamislim da izadjem iz kuce. :) Ove gel lajnere koristim oko godinu i po dana, i mogu reci da do sada bolje nisam probala.
Sto se maskara tice, zuta Catrice je dosla u pakovanju sa jos jednom Catrice maskarom, i kako su bile veoma jeftine, morala sam da ih uzmem i nisam ocekivala nista specijalno. Medjutim, drago mi je da sam se prevarila, jer su obe maskare odlicne.
L'Oreal maskara savrseno razdvaja trepavice i daje volumen, tako da cu nastaviti da je kupujem.

      3.  Sminka za lice




  1. Maybelline Super Stay Better Skin puder, nijansa 020 Cameo
  2. Bourjous Healthy Balance puder u kamenu, nijansa 52 Vanille
  3. Max Factor Pan Stik, nijansa 12 True Beige
  4. L'Oreal True Match korektor, nijansa 2 Vanille
  5. Benefit PoreFessional, umanjivac vidljivosti pora na licu

Svaki od ovih proizvoda pokazao se kao fantastican za moju mesovitu kozu. Puderom sam odusevljena, i zeljno iscekujem dolazak i u nas DM, kako bih nastavila da ga kupujem. Dobila sam ga iz inostranstva pre malo vise od mesec dana, i od tada samo njega koristim. Moje otkrice ovog leta je upravo Pan Stik, koji je jedno malo savrsenstvo. Koristim ga i kao prajmer i kao korektor, zavisno od prilike, i moram da ga pohvalim da savrseno prekriva sve nedostatke na licu.
Benefit je zasluzio svoju recenziju, pa necu reci puno o njemu, sem da sam se licno uverila u pozitivne utiske raznih blogerki sirom sveta. Zaista cini cuda i planiram da uzmem pakovanje u originalnoj velicini.

       4. Sminka za usne



Moj izbor ovog meseca pao je na Nyx kozmetiku, ciji sam veliki ljubitelj. Njihove karmine zaista obozavam i svima ih rado preporucujem. Na slici vidite Soft Matte Lip Cream, tecni karmin koji je veoma pigmentovan i predivan, u nijansi Istanbul, koja mi je najdraza i ciju vec drugu bocicu trosim. Zatim, tu su dva mat karmina, cuvena Shocking Pink nijansa, za koju imam samo reci hvale i koja me je toliko odusevila da ce dobiti poseban post, i nijansa Nude, koju volim da kombinujem sa cetvrtim tecnim karminom sa slike, Xtreme Lip Cream. Nyx sminka je zaista ostavila ogroman utisak na mene, i planiram da posvetim jedan post u buducnosti samo njima, posto posedujem dosta njihovih proizvoda.
Poslednje na slici sto vidite je Lip Scrub, piling za usne marke Lush. U pitanju je Mint Tulips, sa blagim ukusom mentola. Fenomenalan je i zaista vredi.

         5.  Lakovi za nokte



Vec godinama sam pasionirani kolekcionar lakova za nokte. Stalno kupujem, dodajem, poklanjam dalje pa ponovo kupujem, itd. :D U jednom periodu sam preterala, sa oko 100 komada u svojoj kolekciji, dok sam danas malo "mirnija" i ona broji oko 40 komada, nisam sigurna za tacan broj. Nabrojniji medju mojim lakovima su uvek bili China Glaze lakovi, koje zaista obozavam, jer su se po kvalitetu i lepoti zaista izdvojili. Kupujem ih u Alexandar Cosmeticsu, a cena im je 387din, sto je, po meni, sasvim solidna cena jednog laka za nokte. Zaista mi je tesko da izdvojim favorite kada je ova marka u pitanju, ali ovog avgusta izbor je pao na dva koja sam najvise mazala, a to su "Grass Is Lime Greener" i "Flip Flop Fantasy", za koji nisam sigurna da li uopste treba da kazem nesto, buduci da je jedan od najprodavanijih i najtrazenijih lakova ove marke. Ova laka su neon, i zaista presavrsena za letnje vreme. Druga dva laka su marke Essie, kupljeni u DM-u. Uzela sam ih na nekom snizenju, pa nisam sigurna kolika im je tacna cena, ali rekla bih da se krece izmedju 800 i 900 dinara. Vrede svaku paru jer su zaista predivni, kvalitet je odlican, a same nijanse (royal blue i trula visnja) iako nisu bas letnje, meni licno su bile fenomenalne za ovo kisno leto. :)

             6. Proizvodi za lice



Sto se nege lica tice, na to dosta polazem i to je nesto o cemu cu cesto i pisati. Imam zaista preosetljivu kozu, i trebalo mi je dosta vremena da nadjem proizvode koji mi ne izazivaju alergije. Retko sta mi odgovara. Imam mesoviti tip koze, T zona mi se dosta masti, dok je ostatak lica normalan. Na slicicama vidite Garnier micelarnu vodu, i Collistar nocnu kremu. Veliki sam ljubitelj Collistar kozmetike, iako je malo skuplja, smatram da zaista vredi svaki dinar. Ovu kremu sam kupila krajem jula meseca u Jasminu, koristim je nekih mesec dana i za sada sam zadovoljna. Nemam nekih krupnih nedostataka, a jos uvek nemam ni bore, tako da je ona namenjena bas tome - za mladu kozu sklonu prvim borama i njihovoj prevenciji, i za osetljivu kozu. Bice reci i o njoj. Micelarne vode obozavam, i ovu sam morala da probam jer me je zaista zanimalo kakva je. Koristim je celog leta, i odgovara mi.


           7. Proizvodi za telo



Obozavam kupke i mazalice za telo, pa mi je tako zaista tesko bilo da izdvojim samo par komada koje smatram omiljenim. Pa sam se tako odlucila za ove. Yves Rocher macadamia kupka za telo, kojom sam odusevljena - nakon nje kupatilo jos dugo mirise, The Body Shop Spa Wisdom Polynesia losion za telo, i losion za stopala iz Avona, Foot Works. Malo je reci koliki sam zaljubljenik u TBS proizvode, pa cu za svaki koji posedujem da radim posebne recenzije, jer zaista mislim da vrede i previse.


               8. Tecni sapun


Tecni sapuni nisu nesto na sta inace obracam paznju, ali ovaj sam donela sa putovanja pre par meseci, i kako sam ga cuvala za novi stan, koristila sam ga tek poslednje nedelje jula i celog avgusta. Kupljen u radnji Zara Home, sa mirisom gardenije. Nesto sto bih svima preporucila. Ovaj drzim u kujni, i sama bocica ulepsava prostor, da ne govorim o tome da cela kujna mirise nakon samo jedne kapi. :) Moj apsolutni favorit za avgust mesec. :)

I stigli smo do samog kraja. Usput sam se setila da sam zaboravila da dodam balzame za usne, pa cu njih ostaviti za neku drugu priliku. Nadam se da ste uzivali, i da Vam se dopao ovaj post. Volela bih da znam da li neko od Vas koristi bas ove proizvode, i da li delite moje misljenje, ili mozda imate da dodate nesto sto ja nisam rekla? :) U svakom slucaju, zainteresovana sam da cujem, pa ukoliko zelite, ostavite komentar. Takodje, ukoliko Vas je neki proizvod konkretno zainteresovao, pisite, posto se jos uvek razmisljam za koji da napisem svoju prvu recenziju. :)

Hvala Vam puno na citanju. :)
F.

10 коментара:

  1. Odlicna preporuka za neku sledecu kupovinu :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si nasla inspiraciju medju mojim favoritima. :) Hvala ti puno na poseti. :)

      Избриши
  2. Auf koliko favorita :D
    Ja koristim Garnier micelarnu i iskreno bolja mi je od Lorealove, ona mi je nekako imala miris na budj, ili je to samo moje zapazanje :D Sporo trosim ovu "bocicu", ali mi definitivno nije magicna sto se tice maskare koja mi svakako ostane na trepavicama....i svuda oko ociju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Citala sam bas o tome, negde je pisalo bas kako su te dve micelarne skroz razlicite, a L'Oreal ustvari drzi Garnier (ista firma). Puno cura je reklo to isto sto i ti. :) Ja sam do sada koristila ovu, Mixu i Yves Rocher koju tek planiram da testiram. :)
      Puno favorita, inace bilo ih je jos vise, ali sam morala da skratim :D
      Hvala ti puno na poseti i komentaru :)

      Избриши
  3. Одговори
    1. Nazalost nema ih kod nas, drugarica mi je kupila na letovanju u Spaniji, i posle se pokajala sto i za sebe nije uzela istu :D Predobra je, pigmentacija je odlicna, a one su dosta velike uzivo. :) Drago mi je da ti se dopalo, a osecam se pocastvovano sto si me posetila :D :* Ja ipak visim kod tebe non-stop :D

      Избриши
  4. Sjajni favoriti, dosta njih i sama obožavam. :) Zapravo, više od polovine. :)

    ОдговориИзбриши