Translate my blog :)

субота, 27. септембар 2014.

Bronzeri i rumenila - predlozi za jesen :)

                             Kako bih Vam se iskupila sto sam izmedju proslog i pretproslog posta napravila duzu pauzu, vec danas Vam donosim novi post. :)

                            Jesen je uveliko krenula, nosi se toplija garderoba, obuca, tu su sarene esarpe, i naravno, zemljani tonovi, koje vecina cura bira kada su u pitanju lakovi za nokte... Nesto slicno vazi i za sminku. Posto dosta godina unazad pratim i domace i strane blogove, primetila sam da vecina cura (ne sve) vole da nose svetlije i drecavije boje iskljucivo u prolece/jesen, a tamnije, zemljane samo u jesen/zimu. Licno ne praktikujem tu podelu, vec idem po nekom licnom osecaju, ali moram da priznam da i sama ponekad podlegnem ovom nepisanom pravilu, pa me u jesen najvise obraduju bordo, teget i braon nijanse. :)

                            Danas Vam donosim par predloga za ovaj prelazni, jesenji period, kada je sminka u pitanju, konkretno bronzeri/rumenila. Takodje postoji jos jedno nepisano pravilo da roze nijanse bolje stoje devojkama sa svetlijom puti, a bronzane onima sa tamnijom... Medjutim, kako ne volim bas puno da postujem pravila, i u ovom slucaju idem po osecaju. :) Iako imam svetliju put, vise volim da vidim na sebi bronzane tonove od onih rozikastih. Navika ili ukus, zaista ne znam da objasnim. Medjutim, dva prelepa neutralna roze rumenila su mi promenila misljenje. Saznacete koja u nastavku. :)

Predlozi za jesen :)

Danas cemo govoriti o:

  1. Sephora - Sun Disk
  2. Nyx - Mosaic Powder
  3. Nyx - Bronzer & Blusher
  4. BeYu kremasto rumenilo
Nyx rumenila

                          Kada je Nyx kozmetika u pitanju, pomalo sam opsednuta. :) Moram da priznam da dugo nisam uzivala u nekoj kozmetici vise nego u ovoj. Cekala sam je dosta dugo da dodje u Srbiju, pa zatim iz Beograda u moj grad, i na kraju, dosla sam dotle da ne mogu da se zasitim. :) Nyx me do sada nije razocarao, i 90% proizvoda koje sam probala su mi se nasli medju omiljenima. Tako smo dosli dotle da dva od cetiri danasnja predloga budu bas Nyx. :)



                        Prvi od ova dva je upravo roze, predivno rumenilo (na slici sa leve strane, crna kutija), koje sam kupila tek tako, da bih imala nesto roze, a ispalo je da mi zaista odgovara. Nije napadno, svedeno je, diskretno, nema sijanja, nema losih sljokica - rumenilo za svako doba dana i svaku priliku. Lepo se maze i pigmentacija je dobra.
U pitanju je Mosaic Powder, nijansa 06 - Rosey/Rose

Nyx Mosaic Powder, 06-Rosey/Rose

                        Drugo Nyx rumenilo za koje sam se odlucila je ustvari divna kombinacija rumenila i bronzera u jednom. Pakovanje je predivno, divna bela kutijica, koja u sebi sadrzi i ogledalo. Kao neko ko voli lepa pakovanja, ovo me je odusevilo. Koristim ga vise od 6 meseci, skoro svakodnevno, a vidite na slici koliko je potroseno. Dosta traje i zaista se isplati, a kvalitet je odlican. Pigmentovan je dobro, iako ja za nijansu vise naginjem ka bronzeru u ovoj kutijici. :)





                             U pitanju je nijansa 05 - Bora Bora.
Divna kombinacija zemljanih, braonkastih, bronzikastih tonova, mislim da je idealno za ovo doba godine. :)

                          Jos jednom, velika pohvala Nyx kozmetici koja se bavi pravima zivotinja, pa na poledjini svakog proizvoda mozete videti slicicu zeke, i natpis "Cruelty free". Sto se tice rokova trajanja, Mosaic Powder se moze koristiti 18 meseci nakon otvaranja, a Bronzer & Blusher nazalost samo 12. Oba najiskrenije preporucujem, i smatram da idu uz sve devojke.

                         Nyx kozmetiku mozete kupiti u objektima Alexandar Cosmeticsa. :)
Za pregled njihove online stranice, odakle mozete poruciti proizvode ukoliko ih nemate u svom gradu, idite na KLIK :)



   Sephora - Sun Disk


                         Na ovo limitirano izdanje naisla sam sasvim slucajno, i veoma mi je drago da jesam. Pakovanje je OGROMNO, licno smatram da pored mene jos 5 drugarica da ga koristi svakodnevno, ne bismo stigle da ga iskoristimo do kraja (za razliku od obicnih bronzera, koji uglavnom dolaze u pakovanju od 10g, ovo pakovanje sadrzi cak 30gr). Veliko i tesko, sa prelepim dizajnom, i ogromnim ogledalom sa unutrasnje strane. Pigmentacija je neverovatna! Jednim laganim potezom nanesete dosta proizvoda na cetkicu, i onda zabava pocinje. :) Ako se nanese na pravi nacin, moze lepo da posluzi devojkama sa svetlijim tenom (to je ono sto ja radim, veoma pazim kada ga nanosim), a inace vise bi isao uz tamnije cure. Nijansa je prava jesenja, i sto se mene tice, dobio je ocenu 10. :)



                           Jedina zamerka koju imam je ta sto je pakovanje (spolja) malo 'masnije', pa se tragovi prstiju vide, koliko god da se cisti i brise. 

                            Ukoliko Vas zanima vise o ovom divnom bronzeru, kliknite na ovaj link koji ce Vas odvesti direktno na Sephorin sajt, gde mozete procitati vise o ovom proizvodu, njegovim sastojcima, nacinu koriscenja, i naravno, gde mozete procitati utiske drugih korisnika (ukoliko Vas interesuju) :) KLIK OVDE :) Cena mu je 17 dolara, sto bi bilo oko 1600 dinara otprilike.


                                       
                                         BeYu kremasto rumenilo


                    
                        BeYu je kozmetika koje, nazalost, nema u Srbiji. Ovo divno rumenilo sam dobila na poklon iz Nemacke, i zaista me je odusevilo. Jos jedan primer da ne treba brzati, jer ne samo da je zanimljive roze nijanse, vec je i kremasto, nesto sto nikada nisam mislila da ce mi odgovarati. Pakovanje je malo i slatko, svega 2.5 gr, a trosi se neverovatno sporo, pa mu je to plus. Ovo kremasto rumenilo najlakse se nanosi prstima, i u maloj kolicini jer je veoma pigmentovano. Ja ga koristim vise kao highlighter nego kao rumenilo, ali to je vec stvar licnog ukusa i zelje. :) Cenu ne znam, jer kao sto rekoh, poklon je, ali vise o njemu mozete procitati na zvanicnom sajtu. :) Za direktan link do ovog proizvoda kliknite OVDE . Pogodan je i za osetljivu kozu, ne sadrzi paraben ni parfeme. Nijansa je prljavo pink, veoma diskretna i lepa, sa sitnim i diskretnim sljokicama. Ukoliko dobijete mogucnost da ga kupite, ne oklevajte, jer zaista vredi. :)





                   I za kraj, swatchevi. :) Trudila sam se da uhvatim nijanse najbolje sto mogu, ali smatram da biste trebali licno da se uverite, jer je dozivljaj za svaki od ova cetiri rumenila jaci uzivo. :)





                 


                         Dakle, to je to za danas. :) Nadam se da Vam se post dopao, i slobodno ostavite utiske ili podelite Vase, ukoliko ste koristili neki od ovih proizvoda. 

                          Hvala na citanju, zelim Vam divan dan! :)
                                           Puno pozdrava,
                                                    F. :)

4 коментара:

  1. Odličan post, poslednjih nekoliko dana sam luda za bronzerima. Ovaj nyx me mami, možda ga uzmem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :)
      Iskreno ga preporucujem, zaista je dobar i super je za ovo vreme. Plus ima vise nijansi da mozes da odaberes. :)

      Избриши
  2. The BeYu blush currently costs 8,95 Euros at Douglas.de
    Loved this blog post and would love to read more in the future.
    Are you planning on doing any tutorials at all?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Maybe, still not sure about that. :)
      Thank you for you comment, and for including the price. :)

      Избриши