Translate my blog :)

среда, 10. септембар 2014.

The Body Shop - Midnight Bakula body butter - Recenzija :)

Dugo sam birala koji proizvod da Vam predstavim kao svoju prvu recenziju, i napokon izbor je pao na moje otkrice godine- The Body Shop Midnight Bakula body butter. 

Kao sto sam vec pisala, veliki sam fan TBS kozmetike, i do sada nisam probala nista sto me je razocaralo, od body buttera, kupki, maski za lice, lip buttera, itd. Medjutim, jedan proizvod je na mene ostavio najjaci utisak, a to je upravo onaj koji cu Vam danas predstaviti. Ali, posto ove kozmetike nema u Srbiji, pre svega bih rekla par reci o njoj. 

The Body Shop je kompanija iz sektora maloprodaje kozmetičkih proizvoda sa preko 2.000 prodavnica u više od 50 zemalja koju je osnovala Anita Roderik. Središte se nalazi u Litlhamptonu (Engleska). Ovaj maloprodajni lanac se više proslavilo zahvaljujući svojim aktivnostima u oblasti ljudskih prava, ekologije i zaštite životinja nego svojim poslovnim poduhvatima. Tokom svoje istorije The Body Shop nije prezao ni od organizovanja protesta protiv Šela i Nigerijske vlade kako bi sprečila nasilje nad Ogonijima koji naseljavaju naftom bogata područja Nigerije. Za ovu akciju The Body Shop je angažovao svoje radnike, među kojima i svoje marketinške stručnjake na kreiranju plakata, bilborda i ostalih marketinških aktivnosti u sklopu protesta.
Aktivizam je u velikoj meri institucionalizovan u okviru kompanije. Zaposleni u Australijskoj podružnici The Body Shopa su obavezni da najmanje šesnaest časova godišnje rade za neki plemeniti cilj, dok njihove Britanske kolege imaju pravo na šest plaćenih dana godišnje, koje mogu provesti radeći u humanitarnoj organizaciji po izboru ili na nekoj kampanji vezanoj za društvene probleme. U jugo-istočnoj Azijimenadžeri prodavnica su obavezni da pohađaju kurseve o društvenim vrednostima koje kompanija promoviše.

Ono sto mene licno najvise odusevljava kada je ova kozmetika u pitanju, je to sto su veliki pobornici prava zivotinja, kao i to sto se bore protiv testiranja na zivotinjama. Ono sto je donelo velike proteste medju korisnicima, pa i same osnivateljke Anite Roderik, je prodaja The Body Shopa 2006. godine kompaniji L'Oreal, koja je poznata po testiranju na zivotinjama. Medjutim, lanac ove kozmetike i dalje uspeva da odoli ovom gnusnom cinu, pa su oni tako i dalje ostali verni sebi i svojim potrosacima. Na poledjini skoro svakog proizvoda mozete videti znak za borbu protiv testiranja na zivotinjama (ovaj znak mozete naci na svakoj kozmetici koja promovise borbu protiv testiranja nad njima). Sem ovoga, sami proizvodi su veoma kvalitetni i postojani, cesto uradjeni od najlepsih prirodnih sastojaka. Cene jesu malo vise u odnosu na nase standarde, ali kako sam probala sve i svasta od kozmetike u svom zivotu, zaista mislim da vredi dati novac na ove proizvode, zato sto zaista vrede.


Midnight Bakula

Da se vratimo na danasnji proizvod. Da budem postena, kada sam prvi put usla u radnju TBS i gledala koji body butter da kupim, bila sam uzasno razapeta, jer su svi body butteri dosta hvaljeni, i zaista nisam znala odakle da pocnem. A onda sam videla ovaj, i kako do tada nigde nijednu recenziju o njemu nisam videla, resila sam da ga istestiram. Pakovanje je veliko, 200ml, sa divnim ljubicasto-roze tonovima. Preslatka okrugla kutijica. Ono sto mi se takodje dopalo je sto TBS ne stedi na svojim proizvodima, pa je ovaj butter bio pun maltene do samog vrha. Sto se tice cene, ona je malo visa, citavih 29.90 franaka, sto bi bilo oko 25 eura, tj. oko 2800 dinara.


Na poledjini ovog proizvoda pise da je namenjen za normalnu i suvu kozu. Moja koza tela je normalna, nemam nikakvih problema sa njom, pa mi to daje sire mogucnosti za isprobavanje raznih proizvoda. Posto ne ostavlja masne tragove, mislim da bi bio dobar za sve tipove koze.

A evo i sastojaka, ukoliko nekoga zanima:


Sam miris je specifican, slatkast, a opet ne previse sladak. Mirise na, recimo, mesavinu nekih cvetova. Zaista ne znam kako bih ovaj miris najbolje predstavila, tako da je najbolje da same vidite, ukoliko imate priliku. Koristim ga od aprila ove godine, i toliko sam odusevljena da sam skoro sve potrosila. Pre mesec dana sam resila da stanem, kako bih makar jos neko vreme mogla da uzivam u njemu, jer ne samo da ga nema u Srbiji, vec ga nema u mnogim radnjama sirom sveta, tako da ce biti malo teze naci ga ponovo. 





Sto se same nege tice, to je stavka zbog koje vredi izdvojiti toliki novac na samo 200ml. Upija iste sekunde, ne ostavlja masne tragove, kao sto sam vec nagovestila, i zaista trenutno cini kozu meksom i negovanijom. Sam miris se siri prostorijom jos dugo vremena, a na kozi ostaje jos dosta sati nakon mazanja, sto je za mene licno novitet. Navikla sam da kada namazem nesto da nakon upijanja zaboravim sta sam mazala, medjutim sa ovim proizvodom sve je drugacije. Desi se da ga uvece namazem pre spavanja, i da ujutru i dalje osecam miris na kozi, ili npr. da ujutru nakon tusiranja namazem, izadjem, i budem ceo dan van kuce, i uvece kada se vratim i spremim ponovo za kadu, njegov miris i dalje stoji na kozi. Sam osecaj nakon mazanja je divan, cini kozu neverovatno mekom, a ne sija i ne ostavlja nikakve tragove. I jos jedna stvar koja me je odusevila, pogodan je i za osetljivu kozu. 





Jedina stvar koju bih navela kao manu je ta sto je maltene svim The Body Shop proizvodima rok trajanja samo 12 meseci nakon otvaranja bocice. Jako pazim kada su rokovi u pitanju, a sa druge strane ne volim pritisak da nesto "moram" da iskoristim do odredjenog datuma. Ipak, sa ovim proizvodom nemam problema oko toga, posto, da se nisam zaustavila, bio bi potrosen jos sredinom leta. :)



Dakle, da rezimiramo:
  1. Nega - 10/10
  2. Miris - 10/10
  3. Postojanost - 10/10
  4. Pakovanje - 10/10
  5. Kolicina u pakovanju (nema stednje od strane TBS-a) - 10/10
  6. Cena - 5/10
  7. Rok trajanja - 5/10
  8. Mogucnost nalazenja 1/10
Ne znam da li ste nekada imale neki proizvod koji Vas je bukvalno oborio sa nogu na prvo mirisanje/koriscenje, ali ako jeste, mozete da me razumete. Ja sam u ovaj proizvod apsolutno zaljubljena, i uvek bih mu se vratila. Znam da je mnogima cena previsoka, ali ja to gledam ovako:
Da li je bolje kupiti 5 proizvoda od 500din, koji se ne osecaju 5 minuta nakon mazanja, koji ne neguju kozu tela na pravi nacin, vec im je jedini plus niska cena, ili je bolje dati vise novca na jedan, ali vredan, proizvod? Ja sam uvek za ovo drugo.

Pa, toliko od mene za danas. :) Nadam se da ste uzivali i da Vam se dopao novi post.
Da li Vi koristite TBS proizvode i sta mislite o njima? Da li ste koristile konkretno ovaj proizvod, i ako jeste, kako Vam se cini?

TBS ce biti cesto na blogu, pa se spremite. :)
Zelim Vam divan dan i saljem Vam puno pozdrava. :)
F.


4 коментара:

  1. *Veliko hvala tebi na ovoj divnoj recenziji!
    Jako volim Bodi šop proizvode,pre svega zbog kvaliteta.
    Ali smatram da se jako sporo troše.
    Moji favoriti su uvek bili:Born lipi sjaj za usne od jagode iz Zimbabvea,toaletna voda od marokanske ruže,i puter za telo od marokanske ruže.
    Nisu mi se dopali puter za usne od divlje trešnje i gel za tuširanje od kokosa sa Samoe.
    Puter koji si ti predstavila nikada nisam videla,osim možda u onlajn šopu SAD.
    Možda ga ima u Budimpešti.
    Ja jako volim retke proizvode i to je razlog ovog mog komentara.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na divnom komentaru! :)
      Jako mi je drago da ti se dopala recenzija.
      Ja sam ga pronasla u Svajcarskoj, medjutim skoro sam ga trazila u drugom delu te zemlje, i eto, tamo ga nema... A zaista vredi proizvod.
      Imam jos par komada kojima sam odusevljena, tako da ce biti uskoro par reci i o njima. :)

      Избриши
    2. *Da,razumem!
      Ja sam upravo na sajtu www.mojekrpice.rs zatražila taj puter za telo,ali su mi rekli da ga nigde nema.
      Dostupan je u setovima sa gelom i toaletnom vodom na Britanskom e-Bay-u.
      To sam videla kada sam pročitala tvoju recenziju.
      Da li nameravaš da napraviš Facebook varijantu bloga?

      Избриши
    3. Pa zaista je redak. Da budem postena, ja sam zaista prvi put cula za njega kada sam usla u TBS radnju, bilo mi je neverovatno da ga nigde nisam vidjala do tada, pa me je privukao i originalnoscu, a i divnim mirisom (posto sam prvo isprobala tester, naravno :) )
      Facebook stranicu cu sigurno napraviti, to sam odlucila jos pre otvaranja samog bloga. Cekam samo da izbacim makar jos 5-6 postova, da postanem malo aktivnija, pa onda da je napravim. Tu cu unapred obavestavati o predstojecim postovima itd. :) Prati me, sigurno ces i u buducnosti naici na nesto za sebe. :)
      Jos jednom, puno hvala na komentarima i citanju :)

      Избриши