Translate my blog :)

понедељак, 29. септембар 2014.

Nega kose - moja rutina i saveti :)

                   Ako Vam kosa izgleda lepo, da li Vam to popravi dan? Rekla bih da je to zajednicko nama zenama. Ukoliko imamo bad hair day, sve propada. :) Na moju srecu, vecih problema sa kosom nemam, tako da njeno odrzavanje za mene nikada nije predstavljalo problem. Medjutim, otkad znam za sebe, najvise pitanja dobijam upravo o kosi. Kako je odrzavam, kako odrzavam duzinu, koliko je negujem itd. Ko me poznaje licno, zna da je kosa veca od mene, ali to je upravo ono sto volim na njoj :D

              Reci cu Vam nesto o svojoj kosi, kako biste znale kom tipu pripadam, pa ukoliko se pronadjete izmedju redova, nastavite da citate, mozda pronadjete neki savet i za sebe. :)

              Kosa mi je teska, jako teska, duga, prirodno ravna, veoma gusta, i ekstremno laka za odrzavanje. Kao sto rekoh, vecih problema nemam, ali... Jedino sto mi kvari prosek je brzo mascenje korena kose. Zbog ovog problema, koji je nazalost nasledan, svoju kosu perem na dva dana, a nekada i dan za danom. Divim se osobama koje operu jedan dan, a za pet dana im izgleda identicno. Kod mene je to apsolutno nemoguce. Npr. ako uvece operem kosu, i prespavam sa njom, ujutru ce mi biti uzasna. Svaki put kada odem kod svoje frizerke da kratim krajeve, obavezno je pitam sta misli, kada sam oprala kosu poslednji put :) Iako me poznaje godinama, uvek kaze "Tri do cetiri dana", medjutim, uvek je sokiram kada kazem "Sinoc". Ovo je veliki problem, medjutim, kako dosta drzim do sebe i higijene, nikada mi se ne desava da izadjem napolje sa nesredjenom ili prljavom kosom, tako da ljudi nemaju pojma kakvu muku ustvari mucim. :) Volela bih, Vama slicnima, da udelim neki savet oko ovoga, ali nazalost, nista od toga. Sve i svasta sam probala tokom godina, i preparate, i rekla-kazala price "Masti se od cestog pranja" - "Masti se ako se ne pere cesto", itd. Na kraju sam se pomirila sa ovim, i iskreno, buduci da mi je ovo jedini problem kada je kosa u pitanju, i nije mi tesko da se nosim sa njim. :) 



            Sto se samog farbanja tice, sa tim sam prestala pre skoro 3.5 godine. Moja boja je smedja, medjutim, imam crveni pigment (mahagoni, da budem precizna), koji se vidi samo na dnevnoj svetlosti. Bila sam i crna, i plava, pa cak i konrektno blajhana (puno cetiri godine, SVAKI mesec :) ), dok na kraju nisam resila da se vratim na svoju prirodnu. Ne mogu da garantujem da se nikada vise necu farbati, ali za sada sam zadovoljna svojom bojom, pa ne planiram da je menjam.

             Sto se same nege tice. za razliku od vecine zena, koje imaju police i police prepunjene preparatima za kosu, moja skromna kolekcija sadrzi sampon i masku za kosu. :) Sampone Vam ovom prilikom necu pominjati, jer su za mene svi isti - nikada ne koristim isti sampon, uvek menjam, i nikada mi nijedan niti pravi problem, ali ni posebno odusevljava. Rekla bih da je to "prokletstvo" zdrave kose, nemogucnost da se dobro oceni kvalitet nekog proizvoda. Ove godine sam uvela jos dva nova, sto je za mene velika stvar, pa cu Vam sve to upravo predstaviti.



  1. Serical - Latte, maska za kosu
  2. John Frieda, maska za kosu
  3. L'Oreal Elseve Nutrigloss, sprej za lakse rascesljavanje kose
  4. Macadamia ulje za krajeve


                                        Serical Latte, maska za kosu
  


                     Sa Serical maskama sam se odavno srela, medjutim, nikada van frizerskog salona. Prosle godine sam resila da budem ekonomicna i probam ovu masku, posto je dosta hvaljena a veoma povoljna. Posto maske za kosu koristim od svoje 16. godine, do danas sam ih dosta izmenjala, i puno para mesecno bacala na to. Po preporuci sam uzela Latte, i nisam se pokajala. Odlicna je za moj tip kose, ne masti je dodatno, ne otezava je, lagana je a odlicna. Miris i nega su fenomenalni, a kosta citavih 350 dinara. :) Osim ove, jedina koju sam probala je zelena (zaboravih joj ime), ali ona mi nikako nije odgovarala, pa sam je dala drugaricama koje imaju tanju i slabiju (po gustini) kosu od moje, i njima je odlicno odgovarala. Tako da, ako Vam kosa nije preterano ostecena, a tanka je prirodno, eto preporuke - zeleno pakovanje. :) Ukoliko Vam je teska i veoma gusta, kao moja, preporucujem plavu (Latte).



                      Cena ove maske, kao sto rekoh, je 350 (negde i do 400) dinara, a pakovanje je od 1kg. Meni, koja perem kosu veoma cesto, traje i do 3-4 meseca, dakle, veoma se isplati. Mozete je naci po pijacama i nekim manjim radnjama za preparate za kosu.




John Frieda maska za kosu


                            John Frieda je marka kozmetike koja je veoma cenjena po svetu, ali koje, nazalost, nema kod nas. ( KLIK za pregled oficijelnog sajta ) 
                           Ova Full Repair maska namenjena je za osobe sa ostecenom kosom. Medjutim, ja sam morala da je probam, iako nisam u ovoj grupi, i skroz sam zadovoljna. Miris je pre svega predivan, divno mirise, slatkasto, i miris dugo ostaje na kosi (u mom slucaju, do sledeceg pranja :) ). Tekstura je veoma lagana. Da li je zaista dobra - rekla bih da jeste. Moja majka ima plavu kosu, i ostecene krajeve, i njoj zaista odgovara, tako da verujem da je proizvod odlican. Meni, sa zdravim krajevima, cini kosu mekanom i mirisljavom, pa ne mogu bas najbolje da sudim. Preporuka za osobe sa ostecenim krajevima. 




Macadamia - Healing Oil Treatment


                             Ovo ulje je moje otkrice godine. Do pocetka ove godine, jedino cime sam odrzavala kosu bili su sampon i maska, medjutim, otkrila sam ovo ulje sasim slucajno, kada sam majci kupila ceo set Macadamia proizvoda za ostecenu kosu, medju kojima je bilo i ulje u pakovanju od 10ml, cisto za probu. Suvisno je reci da sam ga ubrzo "ukrala", i nakon toga nastavila da ga kupujem. 

                            Sta me je toliko odusevilo kod ovog ulja?
  1. Miris, koji je predivan - ne moze da parira nicemu sto sam do tada koristila.
  2. Dovoljna je veoma mala kolicina, tako da se isplati, nebitno koje pakovanje da kupujete.
  3. Ono sto me je najvise odusevilo je istinitost ovoga: "Smanjuje vreme susenja kosa za 40-50%". Nisam verovala da je ovo moguce, jer do ovog ulja, svoju kosu sam susila i do 45 minuta. Sada je osusim za 20 minuta, i to je ono zbog cega ovo ulje dobija ogroman plus kod mene. Veliki mi je napor kada sam u zurbi, a kosu moram da operem i osusim, i ovo mi bukvalno "jede" vreme. Ovo ulje me je spasilo, i zbog ovoga nemam nameru da prestanem sa koriscenjem.
  4. Ambalaza je prelepa
  5. Krajevi su mekaniji 
  6. Drugarice i majka, osobe meni bliske a koje imaju ostecenu kosu, tvrde da zaista radi svoj posao.
                            



                          Macadamia preparate za kosu mozete kupiti u prodavnicama "Alexandar Cosmetics". 
                          Pakovanje koje ja trenutno koristim je od 125ml, cena mu je 1902 dinara, a koristim ga od pocetka maja 2014. dakle puna 4 meseca (skoro 5), i ostalo mi je jos nekih 15% preparata. Dakle, isplati se, a proizvod zaista vredi. KLIK za pregled ovog ulja.
                         Ono sto jos moram da dodam je da obozavam proizovode sa pumpicom, medjutim, kada sam ovaj otvarala, naglo sam povukla, tako da sam pumpicu izvukla, pa zato izgleda kako izgleda. :) Sledeci put necu napraviti istu gresku. :D


L'Oreal Elseve Nutri Gloss sprej za krajeve

                          

                       I ovaj proizvod sam otkrila sasvim slucajno, i uzela sam ga cisto da probam. On sluzi za lakse rascesljavanje, i ne ispira se. Ja ga prskam na mokru kosu nakon pranja. Ima lep miris i sasvim solidno obavlja svoju funkciju. Medjutim, ovde sam ga uvrstila najvise iz jednog konkretnog razloga, a to je da ga koristim punih 5 meseci skoro svakog dana, i da sam jedva pola bocice potrosila. :) Za mene je ovo odlicno potrosen novac, buduci da mu je cena nekih 400 dinara. Trajace on jos dugo. :) Mozete ga naci u DM-u, gde sam ja kupila, ili u drugim objektima koji prodaju preparate za kosu.




                 I, to bi otprilike bilo to za danas. Ukoliko imate pitanja, postavite ih ovde ili na mail, kao i do sada. Nadam se da sam nekome olaksala potragu za nekih lepim proizvodima, ili da ste jednostavno uzivali. :)







                      

4 коментара:

  1. kosa ti je predivna... moja je farbana i samo prve nedelje posle farbana izgleda tako zdravo... smrc

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :)
      Nadam se da si probala ovo Macadamia ulje, verujem da nema cure koja ga ne koristi :)
      Tvoja izgleda odlicno! :)

      Избриши
  2. Kosa ti je prelepa, ti si srećnica. Moja je oštećena i jedino što joj je pomoglo je Macadamia maska :)

    ОдговориИзбриши